
مراجعین همواره با ورود به یک داروخانه و یا فروشگاه لوازم بهداشتی با نگاه کردن به پوستر های تبلیغاتی با وسیله و یا دارویی آشنا شده اند که نظرشان را جلب کرده است و با تفکر درباره نیازهایشان به آن محصول به این نتیجه رسیده اند که از فروشندگان درباره آن اطلاعاتی کسب کنند و با پاسخی روبه رو شده اند که برای سوالشان, پاسخ مناسبی نبوده و یا احساس کرده اند فروشنده برای فروش آن محصول کمی اغراق می کند و یا به علت شلوغ بودن آن مکان پاسخی از روی اجبار داده و شخص را با انبوهی از سوالات ترک می کند. استفاده از سیستم های نمایش هوشمند باعث شده مراجعین به فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها با اولین نگاه به تبلیغات و یا معرفی محصول مد نظر جلب شده و پاسخ سوالات خود را به راحتی دریافت نمایند.
تاثیرات Digital Signage در بهبود فروش در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی

با استفاده از سیستم های نمایش هوشمند, تبلیغات و اطلاع رسانی ها جلب توجه بیشتری می کنند و با درگیر کردن هوش احساسی مراجعین توسط نمایش تصاویر, ویدیوها و تجربه کاربرانی که از آن دارو یا محصول استفاده کرده اند احتمال خریده شدن محصولات مدنظر به طرز چشم گیری افزایش خواهد داشت.

به صورت کلی انسانها در برابر تغییرات, به خصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و دارویی مقاومت (اینرسی) بالایی نشان می دهند و به راحتی زیر بار تجربه محصولات جدید نمی روند.
اطلاع رسانی درست و صادقانه در رابطه با مزایا و معایب محصولات جدید به مراجعین اعتماد به نفس زیادی برای خرید و استفاده از محصولات جدید را خواهد داد و سیستم های نمایش هوشمند
( دیجیتال ساینج ) به علت تاثیر انکار ناپذیر خود بر روی بینندگان, بیشترین تاثیر را در این امر خواهند داشت.

یکی از بزرگترین تاثیرات سیستم های نمایش هوشمند, پاسخ گویی به سوالات متداول مراجعین خواهد بود ...
مشتریان می توانند بدون درگیر کردن فروشندگان و دریافت پاسخ های کارشناسی نشده و یا ناشی از خستگی به پاسخ سوالات خود در رابطه با مسایل دارویی و آرایشی بهداشتی برسند و بهترین تجربه خرید از آن فروشگاه را داشته باشند و تبدیل به مشتری همیشگی آن فروشگاه و یا داروخانه شوند.