لوازم آرایشی بهداشتی و داروخانه ها

دیجیتال ساینج داروخانه

مراجعین همواره با ورود به یک داروخانه و یا فروشگاه لوازم بهداشتی با نگاه کردن به پوستر های تبلیغاتی با وسیله و یا دارویی آشنا شده اند که نظرشان را جلب کرده است و با تفکر درباره نیازهایشان به آن محصول به این نتیجه رسیده اند که از فروشندگان درباره آن اطلاعاتی کسب کنند و با پاسخی روبه رو شده اند که برای سوالشان, پاسخ مناسبی نبوده و یا احساس کرده اند فروشنده برای فروش آن محصول کمی اغراق می کند و یا به علت شلوغ بودن آن مکان پاسخی از روی اجبار داده و شخص را با انبوهی از سوالات ترک می کند. استفاده از سیستم های نمایش هوشمند باعث شده مراجعین به فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها با اولین نگاه به تبلیغات و یا معرفی محصول مد نظر جلب شده و پاسخ سوالات خود را به راحتی دریافت نمایند.

 

تاثیرات Digital Signage در بهبود فروش در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی


تبلیغات و درآمدزایی :


با استفاده از سیستم های نمایش هوشمند, تبلیغات و اطلاع رسانی ها جلب توجه بیشتری می کنند و با درگیر کردن هوش احساسی مراجعین توسط نمایش تصاویر, ویدیوها و تجربه کاربرانی که از آن دارو یا محصول استفاده کرده اند احتمال خریده شدن محصولات مدنظر به طرز چشم گیری افزایش خواهد داشت.



اطلاع رسانی :


به صورت کلی انسانها در برابر تغییرات, به خصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و دارویی مقاومت (اینرسی) بالایی نشان می دهند و به راحتی زیر بار تجربه محصولات جدید نمی روند.
اطلاع رسانی درست و صادقانه در رابطه با مزایا و معایب محصولات جدید به مراجعین اعتماد به نفس زیادی برای خرید و استفاده از محصولات جدید را خواهد داد و سیستم های نمایش هوشمند
( دیجیتال ساینج ) به علت تاثیر انکار ناپذیر خود بر روی بینندگان, بیشترین تاثیر را در این امر خواهند داشت.


سوالات متداول :


یکی از بزرگترین تاثیرات سیستم های نمایش هوشمند, پاسخ گویی به سوالات متداول مراجعین خواهد بود ...
مشتریان می توانند بدون درگیر کردن فروشندگان و دریافت پاسخ های کارشناسی نشده و یا ناشی از خستگی به پاسخ سوالات خود در رابطه با مسایل دارویی و آرایشی بهداشتی برسند و بهترین تجربه خرید از آن فروشگاه را داشته باشند و تبدیل به مشتری همیشگی آن فروشگاه و یا داروخانه شوند.