
بزرگترین چالش در مراکز فروشگاهی مربوط به لباس و پوشاک به خصوص در زمانی که تصمیم دارید لباس هایتان با یکدیگر تناسب رنگی و ظاهری داشته باشند خود نمایی خواهد کرد و راه کار آن تا به امروز استفاده از آینه های بلند قدی در اتاق های پرو و یا سالن اصلی فروشگاه مورد نظر بود اما سیستم های نمایش هوشمند با عملکرد بهینه و خیره کننده خود می توانند این چالش را به یک سرگرمی تبدیل کنند !
با استفاده از این سیستم ها شما به راحتی خواهید توانست بدون گرفتن وقت عوامل فروش و جا به جایی و به هم ریخته کردن البسه موجود در فروشگاه, لباس های موجود را به صورت مجازی بر روی هم قرار داده و تناسب رنگی و ظاهری آنها را مشاهده نمایید.
تاثیرات Digital Signage در بهبود فروش مراکز فروش لباس و مزون ها

یکی از مهمترین و کارآمد ترین ویژگی های سیستم نمایش هوشمند برای فروشگاه های لباس و مزون ها بحث درآمدزایی است که جدی ترین هدف برای استفاده از دیجیتال ساینج به شمار می رود و برای انجام آن می توان خدماتی به شرح زیر را به صاحبان فروشگاه ها عرضه کرد :
- نمایش البسه موجود در فروشگاه
- کنار هم قرار دادن لباس ها به صورت مجازی و تصمیم گیری آسان برای مشتری از جهت هماهنگی ظاهری و مشاهده لباسها بر تن یک شخص مجازی
- نمایش تخفیف های اعمال شده بر محصولات
- نمایش فروش های ویژه و مناسبتی
- نمایش تبلیغات و اسپانسرینگ در داخل فروشگاه

از دیگر جنبه های سیستم های نمایش هوشمند برای فروشگاه ها می توان به مبحث اطلاع رسانی و جلب مشتری اشاره کرد که تاثیر زیاد آنها در این زمینه نیز جالب توجه است
- نمایش توضیحات کامل و کارشناسی شده تیم مارکتینگ مجموعه برای محصولات
- جلو گیری از خستگی عوامل فروش به جهت پاسخ گویی به سوالات تکراری مشتریان در طول ساعات کاری
- نمایش ساعات کار فروشگاه و شعب دیگر آن مجموعه
- و ...

پاسخ به سوالات متداول مراجعین می تواند نه تنها باعث رضایت مراجعین به فروشگاه گردد, بلکه میتواند افزایش چشم گیری در روند کاری کارکنان و افزایش تمرکز این عزیزان بر روی کارهای محول شده گردد که این امر باعث رشد همه جانبه فروشگاه خواهد شد.

یکی از نکات برجسته سیستم های نمایش هوشمند, زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و مراکز خرید است که این امر باعث شده محیط داخلی زیبای مرکز همانند نقش برجسته آن در خدمت رسانی و کیفیت محصولات در ذهن مشتریان باقی بماند.