همواره بزرگترین چالش بانک ها نمایش طرح ها و برنامه های بانکی بوده برای مشتریان است. در سیستم های سنتی نمایش این محتوا توسط رسانه های چاپی پر هزینه بوده اند صورت می گرفت . اما امروزه Digital Signage توانسته با ایجاد تصاویر پویا و همچنین محتوای قابل انعطاف این امکان را برای موسسات مالی به وجود بیاورد تا این نوع اطلاع رسانی ها در کوتاهترین و به ساده ترین روش ممکن صورت گیرد.
تاثیرات Digital Signage در بهبود روابط بانک ها و موسسات مالی با مشتریان
درآمد زایی :
با توجه به این که بزرگترین عامل در بالا بردن رتبه بانکی، تراکنش ها و بالا بودن سطح کمی و کیفی مشتریان و تراکنش های مالی می باشد، Digital Signage با ارائه بهترین نوع اطلاع رسانی باعث بالا بردن جذب مشتری و رضایتمندی آنان و افزایش تراکنش های آن مجموعه مالی می گردد.
نمایش نکاتی جهت افزایش ضریب امنیتی در انجام امور بانکی و مالی یکی از وظایف بانک ها و موسسات مالی در جهت خدمت رسانی و آگاهی بخشی مشتریان می باشد که توسط سیستم های Digital Signage می تواند در زمان انتظار به خوبی معرفی و نمایش داده شود.
اطلاع رسانی :
اطلاع رسانی از خدمات بانکی، تسهیلات و طرح های ویژه به صورت پخش فیلم، عکس، تصاویر پویا و متن در هنگام انتظار مشتری می تواند مفیدترین نوع اطلاع رسانی برای ایشان باشد و همچنین راهنمایی ایشان جهت رجوع به قسمت های مختلف بانک اعم از تسهیلات ،بخش ارزی، ریاست و غیره از مزیت های سیستم های نمایش هوشمند می باشد.
پرسش های متداول :
پاسخ به پرسش های متداول مشتریان یکی از عواملی است که می تواند ضمن صرفه جویی در زمان انتظار و آگاهی بخشی مشتریان کمک شایانی در جهت افزایش بهره وری پرسنل بانک داشته باشد.