
برگ برنده شرکت ها, تبلیغات در مراکز پر رفت و آمد عمومی مانند ترمینال ها و فرودگاه هاست که در این زمینه سیستم های تلوزیونی به علت دارا بودن تصاویر متحرک و جذاب, بیشترین تاثیر را روی بینندگان و مراجعین به این گونه مکان ها خواهند داشت.
به واقع بیشترین تاثیر سیستم هایدیجیتال ساینج در میان تمامی رسته های شغلی, در اماکنی مانند پاساژ ها و مال ها و مراکز پر رفت و آمد عمومی خصوصا پایانه ها و فرودگاه ها خواهد بود و این امر به علت پتانسیل بالای رفت و آمد عمومی از و از تمامی سطوح جامعه و اقشار مختلف در مکان های مذکور خواهد بود.
تاثیرات Digital Signage در پایانه و فرودگاه ها

تبلیغات و اسپانسرینگ با نصب سیستم های دیجیتال ساینج که با نصب ویدیو وال و یا مانیتور های بزرگ انجام می پذیرد بیشترین برد را در مکان های پر رفت و آمدی مثل سالن های انتظار پایانه های مسافر بری و فرودگاه ها خواهند داشت.

از دیگر جنبه های سیستم های نمایش هوشمند برای مراکز خرید و اماکن عمومی می توان به مبحث اطلاع رسانی و جلب مشتری اشاره کرد که تاثیر زیاد آنها در این زمینه نیز جالب توجه است
- تبلیغات و اسپانسرینگ برند های مختلف توسط تیم مارکتینگ و بازاریابی فرودگاه و پایانه ها و کسب درآمد
- جلو گیری از خستگی پرسنل مجموعه به جهت پاسخ گویی به سوالات تکراری مراجعین در طول ساعات کاری
- نمایش ساعات کار مرکز و شعب دیگر آن مجموعه
- و ...

پاسخ به سوالات متداول مراجعین می تواند نه تنها باعث رضایت مراجعین به مجموعه گردد, بلکه میتواند افزایش چشم گیری در روند کاری کارکنان و افزایش تمرکز این عزیزان بر روی کارهای محول شده گردد که این امر باعث رشد همه جانبه مجموعه خواهد شد.

یکی از نکات برجسته سیستم های نمایش هوشمند, زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی فرودگاه و پایانه های مسافربری است که این امر باعث شده محیط داخلی زیبای مجموعه همانند نقش برجسته آن در خدمت رسانی و کیفیت خدمات در ذهن مشتریان باقی بماند.